sobota, 17 stycznia 2015

Od Eloy 'a ( CD. Ikany ) :

Obudziły mnie jakieś szmery.Podniosłem głowę i ujrzałem kilka ciemnych sylwetek ruszających w naszą stronę.Rozejrzałem się i zobaczyłem ,że inne wilki z watahy również się zaniepokoiły.Chwilę później doszła do nas Ikana i Paluku w towarszystwie jakichś trzech wilkiów.Tego basiora i jedną z wader juz wcześniej poznałem.Nie chcieli dołączyć do watahy ,więc co oni tu robią ?
- Mamy nowych członków ,poznacie ich później ,śpijcie dalej -powiedziała Ikana i odeszła w swoją stronę ,zapewne aby nareszcie położyć się spać.
Nowe wilki rozejrzały się chwilę po czym również oddaliły się kilka metrów dalej.

Chłeptałem wodę z pobliskiego źródła.Kiedy po tej czynnosci powróciłem do watahy Ikana zarządziła ,że już jutro ruszamy dalej.Moim zdaniem powinniśmy tu jeszcze trochę zostać.Roiło się od zwierzyny ,wody też nie brakowało ,a i jaskinie z gorącymi źródłami zachęcały wilki do całogodzinnych kąpieli.No cóż...mus to mus.Obejrzałem się.Większość wilków poszła na gorące kąpiele ,jeszcze inne ruszyły na polowanie.Niestety Azzai nie było niegdzie w pobliżu.Spojrzałem w bok.Kilka metrów dalej stała samotnie jakaś biała wadera.Podszedłem do niej.
- Witaj ślicznotko -powiedziałem szczerząc się.Przyjemność sprawiały mi poirytowane lub zaskoczone miny wader.
- Cześc- odparła wadera.
- Jestem Eloy.
- Yuuki.
Przyglądałem się bacznie waderze .Miała piękną ,białą puszystą sierść na grzbiecie i długą białą grzywkę.
-Ekhem -chrząknęła wadera.
No tak...gapiłem się na nią jak głupek.
-Masz ...ładną sierść -odparłem próbując wyjaśnić. -To znaczy...eh...zazdroszczę ci.
W myślach pacnąłem się łapą w głowę.Co ja powiedziałem ?!Zrobiłem z siebie kompletnego kretyna...ku mojemu zdziwieniu Yuuki zaczęła się serdecznie śmiać.
- Ty też masz ładną sierść -powiedziała przerywając śmiech.Poczułem ,że mój pysk oblał się rumieńcem.
- No...może pójdziemy na polowanie ? -spytałem czując zażenowanie i głod jednocześnie.
- Dobrze -odparła wilczyca.



                                                                    Yuuki ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz