niedziela, 22 marca 2015

od Stream(CD. Paluku)

Po ogrzaniu się przy ognisku, poszłam do Mizuki..
-Co cię sprowadza? - Zapytała, gdy tylko weszłam w jej skromne progi.
-Eh.. no, wiesz.. poprostu, Vervada się na mnie gniewa!-
odparsknęłam jej znirzając głowę do dołu..
-Oj, biedna. - Próbowała mnie pocieszać.
-Ona mi nie wybaczy! - Wyżalałam się.
-Napewno wybaczy!
-Nie wybaczy..
-Wybaczy
-Nie wybaczy! - Drażniłam się z nią, aż w końcu, zaczełyśmy skakać,
bawić się i gryźć. Wylądowałyśmy na podłodze.
Śmiałyśmy się, pocieszyła mnie bardzo..
-A właśnie, muszę lecieć, chciałam jeżcze dzisiaj zobaczyć księrzyc.-
Powiedziałam jej, już wychodząc z jej groty.
Poszłam nad jezioro, do którego wskoczyłam za Paluku.
-Haham... nigdy chyba tego nie zapomnę. - zaśmiałam się..
Jakoś tak wyszło, że położyłam się tam, na liściach..
Patrzyłam w spokoju na chmury..
Nagle usłyszałam czyjeś kroki... popatrzyłam na krzaki..

Dokończy ktoś?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz