wtorek, 17 marca 2015

Nowa wadera - Silvana



Imię: Silvana ( w skrócie Sil lub Vana )
Płeć: wadera
Wiek: 5 lat
Partner: brak, jednak podoba jej się... Eloy, ale nie wie czy on odwzajemni jej uczucia
Rodzina: brak
Stanowisko: Medyk
Wykształcenie : medyczne
Charakter: Silvana jest spontaniczną i wesołą waderą. Pomimo, iż wiele wilków odtrąciło ją od siebie, to i tak Sil pozostała tą samą osobą co kiedyś. Jest miła i uczciwa, zazwyczaj mówi prawdę, ale zdarza jej się czasem kogoś okłamać - jest świetną aktorką. Zawsze dąży do zamierzonego celu, a gdy już coś sobie postanowi to wykona to. Na pozór wydaje się głupia, jednak tak nie jest. Sil to inteligentna wilczyca, chociaż czasami może wydać się komuś przerośniętym szczeniakiem.
Historia: Urodziłam się jako jedyna córka, wśród samych basiorów pary beta w jednej z watah.Wszystko było w porządku do czasu, kiedy skończyłam 2 lata.Wtedy rodzice zamierzali wydać mnie za mąż za syna pary Alf. Możecie sobie pomyśleć ,,O, ale fajnie, zostaniesz Alfą" jednak mnie to nie cieszyło. Mój przyszły mąż był brzydki, głupi, okrutny, a do tego wszystkiego miał krzywą gębę z której raz po raz ciekła gęsta ślina.Wyboru nie miałam, ślub się zbliżał. Aż w końcu powiedziałam wszystkim co naprawdę myślę o nim. No cóż...zostałam wygnana w watahy. Tułałam się po świecie, aż w końcu los się do mnie uśmiechnął ( a przynajmniej tak myślałam ). Na swojej drodze spotkałam młodego i inteligentnego basiora. Zakochałam się. Wszystko było super dopóki pewnego dnia basior nie zmienił postaci i na nowo ujrzałam swego dawnego ,,przyszłego'' narzeczonego. W tamtej chwili serce mi pękło. Basior zemścił się na mnie przeklinając mnie, gdyż okazało się iż przeze mnie rodzice się go wyrzekli i również wygnali. Resztę życia spędziłam na dalszej tułaczce.
Klątwa: Przemiana
Zasady klątwy: Podczas nagłych zmian nastroju lub kiedy się wścieknie Silvana natychmiast przemienia się w potwora o długich postrzępionych skrzydłach, długich i ostrych kłach, jej źrenice przybierają czerwony kolor, ogon wydłuża się. Wtedy również trudno jej się opanować.
Nick na howrse: Lara15

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz