sobota, 21 marca 2015

Nowa wadera Mizuka


Imię : Mizuka
Płeć: wadera
Wiek: 4 lata
Partner: singiel (szuka kogoś ostrego nie maminsynka)
Rodzina: siostra Dakota
Stanowisko: łowca
Charakter: miła, zabawna, ma swoje kapryski
Historia: Kiedy byłam mała trwała wojna, moi rodzice zgineli tragicznie. Błąkałam się po lesie tu i tam. Spotkałam dorosłego wilka, nałożył mi niebieski medalion. Zostałam samotnym wilkiem. Jednaj wokół mnie zaczęło dziać się coś dziwnego, czułam że ktoś mnie obserwuje. Pewnej nocy obudziłam się. Stał obok mnie czarny wilk c czerwonymi oczami. Usiłował mnie zabić. Walka trwała bardzo długo aż wkońcu wbił mi pazury w gardło... obudziłam się i usłyszałam 'Już niedługo'
Klątwa: Medalion który noszę jest klątwą. Nie mogę go zdjąć
Zasady klątwy:  Przez medalion który noszę prześladuje mnie wilczy duch. Każdej nocy usiłuje mnie zabić.
Nick na howrse: kola54

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz