środa, 3 grudnia 2014

Nowa wadera Azzai



















Imię : Azzai
Płeć : wadera
Wiek: 8 lat
Partner: Szuka kogoś ,na kim mogłaby polegać.
Rodzina: Siostra Missuko.
Stanowisko : Dowódca polowań
Wykształcenie : myśliwskie i medyczne
Charakter: Cóż...trudno się opisuje swój własny charakter,ale spróbuje.Hmm...po pierwsze,jestem towarzyska.Lubię rozmawiać z innymi i nienawidzę być samotna.Zawsze próbuję znaleźć kogoś do pogaduch,lecz nie zawszę się to udaje.Jestem również...jak by to powiedzieć...odważna.Jak trzeba coś zrobić to trzeba.Co do przyjaciół,hmm jestem upierdliwa.Trudno ze mną wytrzymać,nie to,że jestem jakaś dziwna tylko,że często robię komuś na złość.Trudno dochowuję tajemnicy.To znaczy,że jeśli ma "skalę światową",no to oczywiście,że nie powiem.Ale jeśli to błahostka,którą M O Ż E każdą zna to po prostu o niej zapominam lub o niej mówię.Tak,tak,jestem złą dziewczynką.Gdy nie jesteś moim wrogiem to masz po prostu szczęście,bo gdy nim opcjonalnie jesteś to nie masz życia.Potrafię tak komuś dokopać,że się nie pozbiera.Zwykle jestem miła,ale mam takie dni,gdzie lepiej mi nie wchodzić w drogę.Mam też jeszcze jedno,co moi koledzy i koleżanki dobrze nazwali.Chodzi tu o "Tryb Kociaka".Na początku powiedzmy że basiorem będzie nazwany tu "obiektem".Więc tak,chodzi tu o to,że koncentruję się całą sobą na obiekcie.Czyli z grubsza mówiąc:flirtuję z nim,rozmawiam...by ja została przez niego..no polubiona,a może nawet,że obiekt będzie we mnie zakochany,kto wie?Żeby nie było NIE JESTEM ŻADNĄ LALUNIĄ.Po prostu lubię facetów,lecz do uczuć jestem stanowcza.Kochasz mnie,to git,nie kochasz to spie***laj.To tyle.
Historia : Gdy Azzai przyszła na świat jej los był już przypieczętowany. Z niewiadomych powodów wyznaczono jej śmierć w okropnym bólu.Rodzice oraz siostra Azzai , Missuko , chronili ją jak oka w głowie. Niedługo potem napadła na nich pewna wataha. Rodzice Azzai zginęli ratując córki.Niestety los rozdzielił obie siostry. Po Missuko słuch zaginął ,a mała Azzai trafiła do przechodzącej obok watahy ,gdzie zaopiekowała sie nia para młodych wilków.W nowej watasze poznała pewnego basiora -Hiro.Dorastali razem ,aż do momentu ,kiedy Hiro postanowił odejść ,opuścić watahę. Serce
Azzai legło w gruzach. Zrozpaczona ,skryła się pod rozłożystym dębem. Wnet rozszalała się burza i potężny piorun trafił w drzewo ,przy okazji dosięgając waderę. Nie był to jednak zwykły piorun ,gdyż zaraz po tym zdarzeniu odkryła ,iż otrzymała klatwę. Od tamtej pory wszystko się zmieniło.
Między innymi odnalazła swoją zaginioną siostrę. Szczęście to jednak nie trwało długo.Missuko odeszła ,gdyż poznała pewnego basiora -zakochała się w nim z wzajemnością. Azzai poszła więc przed siebie poszukując nowej watahy.
Klątwa : Light Storm ( dzięki niej może w promieniu 2 kilometrów wywołać ogromną burzę )
Zasady klątwy : Moja klątwa daję mi ochronę oraz pomaga w polowaniu.Jednak sprawia mi trudności,gdy ktoś chce mnie dotknąć np. poklepać po plecach czy przytulić,ponieważ mogą odczuć wstrząs po całym ciele.By pozbyć się tej klątwy(co wcale nie chce)trzeba wypowiedzieć nieznane mi słowa w dniu,w którym poraził mnie piorun oraz pod tym samym drzewem.
Nick na howrse : Klara2001

Inne zdjęcia :

Razem z siostrą




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz