poniedziałek, 29 grudnia 2014

Od Sohy:

Przez brak jakichkolwiek uczuć czuję się odrealniony jakby oderwany od własnego ciała.Pojawienie się Ikany i całej reszty zaburzyło moją rutynę która trzymała mnie do tej pory przy życiu.
Właśnie zakładałem pancerz kiedy obok mnie pojawiła się Alfa. Ostatnio coraz częściej jakaś część moich wspomnień gdzieś ginie i potem się zastanawiam gdzie idę albo co miałem robić jakby część mnie przechodziła kawałek po kawałku na drugą stronę.To jest trochę upiorne
-Hym mhym- Ikana wygląda na naprawdę zirytowaną- mówiłam coś
-wybacz nie słuchałem-zapinam ostatnią klamerkę zbroi i uświadamiam sobie ,że słuchałem tylko fragment rzeczywistości znów mi uciekł .
-Wyskakuj z pancerzyka-cedzi przez zęby -jak by to nie brzmiało
Nie mam pojęcia o co tym razem chodzi ale posłusznie zdejmuje zbroje.Alfa zarzuca mi na grzbiet jakąś skóre.
-Niem mam zamiaru znowu zobaczyć ,że z twoich pleców została krwawa miazga -mówi i odchodzi
Wzruszam ramionami i ponownie zakładam pancerz.Większość przeklętych już się zebrała.W ostatniej chwili dołącza do nas Vervada prowadząc jakiegoś nowego basiora.Coś mówią ale już ich nie słucham.

Idziemy już od jakiegoś czasu.Większość przeklętych już mnie wyprzedziła za mną idzie tylko Jason od czasu do czasu podlatując w górę.Mógł by mnie wyprzedzić jak reszta ale tego nie robi wyraźnie chce pogadać ale nie wie jak zacząć.
-Hej przystojniaczku- wołam przez ramię
Zdezorientowany basior obejrzał się nie rozumiejąc ,że mówię do niego. Kiedy nie znalazł jednak nikogo innego uśmiechnął sie szeroko podbiegł do mnie.
-Tak?-pyta wciąż szczerząc zęby w szerokim uśmiechu
Na poczekaniu szybko wymyślam temat najbardziej banalny i oczywisty ze wszystkich możliwych no cóż nie jestem dobry w rozmawianiu.
-ładna pogoda nie uważasz?-próbuje się uśmiechnąć ale wychodzi z tego bardziej grymas na szczęście Jason patrzy w inną stronę 
-Wtedy teź taka była-mówi bardziej do siebie niż do mnie
-Kiedy?
-Jak zostałem przeklęty-zagryza wargę ,chyba wkroczyłem na grząski grunt
-Aha , dobra opowiedz coś o sobie - zmieniam temat
Jason?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz