sobota, 6 grudnia 2014

od Sohy(CD.Ikany):Niecodzienny widok

Atmosfera zrobiła się trochę zbyt gęsta jak na mój gust.Spojrzałem w oczy przezroczystej waderze odpowiedziała mi twardym spojrzeniem i zmierzyła wzrokiem Ikane.
-Szukałam was-powiedziała głosem który mógł dochodzić równie dobrze z jej gardła jak i z któregokolwiek miejsca na tym lub tamtym świecie.
-Nas ?-spytała Ikana z przekąsem podnosząc brwi-na pewno nie pomyliłaś nas z kim innym?
Na pysku przejrzystej wilczycy zatańczył tajemniczy uśmieszek.Trudno było skupić wzrok na waderze , jej kontury rozmywały się w delikatnym świetle gwiazd i księżyca.Mogłem przez mgiełkę jej ciała zobaczyć odległe wzgórza.
-Tak -odpowiedziała a mi przeszły po plecach dreszcze -o pomyłce nie ma mowy
Czułem się trochę skołowany, przez długi czas byłem zupełnie sam a teraz w ciągu jednego dnia spotykam dwie wilczyce podobne no mnie.
Przeklęte.
Zacząłem obracać w głowię te myśli oglądając ją ze wszystkich stron, pomysł Ikany przestał się wydawać aż taką abstrakcją jak na początku.
-Ikano?
-Tak?-rzuciła opryskliwie nie spuszczając wzroku z nowej wilczycy.
-Wchodzę w to-powiedziałem
-Co?-wilczyca chyba nie spodziewała się takiej odpowiedzi
-Dokładnie tak ,przyłącze się
-Hem hem?- chrząknęła widmowym głosem obca wadera-nie przeszkadzam?
Nie wiem z jakiego powodu głos zjawy przyprawiał mnie o mdłości co było interesującą nowością.Wstałem z ziemi przy akompaniamencie przeraźliwego skrzypienia i ćwierkania pordzewiałego metalu.Naprawdę trzeba coś z tym zrobić, zdrapywanie krwi już wystarcza.Obejrzałem się na zjawę unosząca się tuż nad trawą.
Ciekawe czy wilczyca jest tak samo niematerialna na jaką wygląda.Miałem ochotę to sprawdzić ale nawet ja wiedziałem że podchodzenie do kogoś i po prostu go macanie nie jest zbyt taktowne.Postanowiłem trochę ocieplić sytuacje.
-Wybacz...
-Vervada -dopowiedziała szybko- jestem Vervada
-No więc wybacz Verwado -zerknąłem znacząco na Ikane- powinniśmy się przedstawić.Ja jestem Soha a moja urocza znajoma to...
Ikana posłała mi jadowite spojrzenie które, jeśli spojrzenia mogły zabijać ukatrupiło by mnie na miejscu.
Zrobiło się trochę nieciekawie.

Ikana?Vervada?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz