środa, 6 lipca 2016

Ogłoszenie

Tak, tak, wiem. Co roku piszę, że wyjeżdżam, że pewnie nic nie będę pisać przez jakieś dwa tygodnie... Bla, bla, bla. A potem i tak się okazuje, że piszę i wstawiam opka tak jakbym cały ten czas spędziła w domu. Tak! Wiem, że się powtarzam!
 No, ale Lua! To już wiemy.
Mordy w kubeł, nie wiecie. To dla was zupełna nowość.
Macie być zszokowani!
Lisa Vertudaches adventure time quotes inspiration fan art

No dobra, czas w końcu napisać coś sensownego. W zeszłym roku (o ile dobrze pamiętam, bo jestem zbyt leniwa żeby to sprawdzić) podałam wam od kiedy do kiedy będę nieobecna. Jednakowoż w tym roku tego nie zrobię. Dlaczego?
Wyruszasz w nieznane?
Wyruszasz i nie wiesz czy wrócisz? 
Otóż nie. Najzwyczajniej w świecie nie chce mi się ruszyć d*py z ziemi obiecanej (czyt. krzesła) i zapytać o to organizatorów (czyt. rodziców). 
Aha...

Niech żyje dezorganizacja tego bloga!
Niech żyje brak regulaminu!
Stworzyliśmy tu prawdziwy burdel i jestem z tego dumna! 


Całuski,
 Lua

6 komentarzy:

  1. Nie bój żaby, szefowo, ogarniemy to jakoś, jak Ciebie nie będzie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, Cezarze, wybacz mi *^* Zapomniałam zupełnie o WP. Ale jakoś to ogarnę! Kopnę tego swojego szanownego opierdalającego się betę w tyłek i jakoś to będzie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Luuś, ty się o nic nie bój, jak wrócisz to ja Cię w jakieś opowiadania (czyt. Romany) wkręcę (czyt. Wciągnę pod groźbą śmierci), bo już mam pomysł (czyt. stwierdziłam, że Luą jest dobrą partią) ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lua dobrą partią? Przyznam, że parę dni temu gdzieś chyba ok. 23-24 doszłam do wniosku, że ona jest aż za dobra na romany xD

      Usuń
    2. "Aż za dobra"? Masz u mnie punkty za skromność XD

      Usuń
    3. Bo wiesz... Luuś dobrze wie, na czym stoi :D

      Usuń