środa, 16 września 2015

Nowa Delta

Wcześniej wam tego oficjalnie nie ogłaszałam, ale Vervada nas opuściła. Jej miejsce zajmie Nyan Kot. Ma zasługi dziewczyna. Poprzedni nagłówek i, przede wszystkim, obecny wygląd bloga.
Jak to będzie wyglądało na tle opek? Powiedzmy, ze Vervada i Hiro po prostu odeszli (nie jestem pewna jak to zrobić z tym drugim ze względu na Azzai, ale chyba to już uzgadniały). Przyjmijmy, że na jej miejsce wybrałam Ashera.
A poza tym warto by wspomnieć, że wybiła nam już liczba ponad 330 postów (nie licząc ogłoszeń), za co jestem wam bardzo wdzięczna ^^.

Wasza Alfa Ikana

9 komentarzy:

  1. Powiem tak.Nic nie uzgadnialiśmy z Ver w przypadku Azz&Hiro.Więc jestem na nią zła -.-.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tak.Nic nie uzgadnialiśmy z Ver w przypadku Azz&Hiro.Więc jestem na nią zła -.-.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohoho! Widzę, że Asher na starość doczekał się awansu >3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma chłopak te swoje 300 lat na karku XD
      Jeszcze raz dziękuję za awans ^^ Czuję się zaszczycona

      Usuń
    2. Ech, emerytura tuż tuż xD

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co Cezarze, chyba znowu się wezmę tutaj za poprawki graficzne :/ Nauczyłam się niedawno kilku trików, jak nieruchome menu górne (które zostaje pod paskiem przeglądarki gdy przewija się bloga), rozsuwające się linki, a przede wszystkim ogarnęłam jeszcze lepszy sposób na nagłówek w photoshopie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem za. Ja mam ładnego bloga, a ty plac zabaw.

    OdpowiedzUsuń